28.4.14

Back in time - Copenhagen, Denmark

I recently booked some tickets for Roskilde, a music festival in Denmark. I'm totally getting excited for this trip: a festival, a visit to Copenhagen and hopefully Sweden... Over the weekend (to get me even more excited) I had a look at some pictures of Denmark I took about 2 years ago and decided to share them with you. Copenhagen is just such an amazing city! Another city that makes me say 'I wouldn't mind living here' (probably until I see the snow in winter) but still, I loved it!

Anyone else going to the Roskilde festival?

9 comments:

  1. Absolutely amazing pictures!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Stephanie!! :-)

      Delete
  2. Oh zo'n heerlijke stad! Ben er enkele jaren geleden geweest en ik was ook echt super enthousiast, ik wou onmiddellijk mijn erasmus naar daar plannen! Zoveel fijne plekjes daar, zoveel knappe mensen (ik werd echt instant verliefd op iedereen die ik tegenkwam) en alles heeft zoveel stijl! Uiteindelijk hebben het ongelofelijk koude weer (ik ben er in februari geweest) en een bezoekje aan Lissabon mij van gedacht doen veranderen, maar ik zou er nog altijd graag voor langere tijd heen gaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. inderdaad alles EN iedereen heeft stijl.... en er hangt gewoon ook een heerlijke sfeer! Maar snap je inderdaad wel, warm lissabon of koud kopenhagen.... niet gemakkelijk ;-)

      Delete
  3. Wauw, zou er graag een keer heen willen gaan nu ik deze foto's zie!

    ReplyDelete
  4. Ik ga deze zomer voor het eerst naar Kopenhagen en word echt super excited als ik deze foto's zie! :D

    ReplyDelete
  5. beautiful pictures! definitely a place on the bucketlist :)

    ReplyDelete
  6. Amazing place, definitely on my bucket list. Are there photos from Instagram? I love them!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I took the pictures with my camera (canon eos 550D) some of them are with my friends camera, which is a compact one! :-)

      Delete