26.7.13

great ocean road trip

Finally. The Great Ocean Road. After a short, cold and uncomfortable night in the car in a little town on Philip Island, we started the last part of the drive to the Great Ocean Road. We had to stop for another amazing sunrise on the way to Melbourne. Some of these pictures are my favorites of this whole Australia trip so far. The sun coming up in combination with foggy mornings are just perfect.

We saw lots of wild life crossing the road on our way. Rabbits, rats and a little more spectacular: lots of koalas, a kangaroo and an echidna. It was just great driving on this road with all these stunning views! The best part was that we had to road to ourselves since it's low season and there weren't a lot of tourists.

16 comments:

  1. Wondermooie foto's! Staan er eigenlijk filters op, of is het daar gewoon echt zo mooi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De foto's van de zonsopkomst zijn onbewerkt! De rest is bewerkt met 20 à 30 procent van een photoshop filter :-) Ja, ja, Australië is een echte beauty :-)

      Delete
  2. Wauw, prachtige foto's!

    ReplyDelete
  3. OMG, prachtig! Ik wil ook nog zo graag eens die kant op.

    ReplyDelete
  4. Oh jongens. Wat ongelofelijk mooi!

    ReplyDelete
  5. that's it! We're moving to Australia whether B likes it or not! Seriously so amazingly and breathtaking photos

    ReplyDelete
    Replies
    1. O thanks :-) Yep, I love it. It will be so hard to leave this place!!

      Delete
  6. wat gaaf dit te zien. afgelopen woensdag en donderdag heb ik daar ook nog gereden. het was prachtig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) waar ga je verder nog naar toe?

      Delete
  7. Oh wauw Tinne, wat een mooie foto's maak je toch! Waar heb je dat geleerd? :)
    Die met die kangoeroe is mijn lievelings!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgoh... niet tijdens het vak 'fotografie' tijdens mijn studies alleszins, want daar haalde ik een onvoldoende ;-)

      Delete
  8. verdorie, wat een mooie foto's! je blog is een ware streling voor het oog!
    mooie reis maak je trouwens :)

    ReplyDelete
  9. wow, gewoon prachtig deze foto's!

    ReplyDelete
  10. ZALIGE foto's Tinne. Ik ben net terug van op reis, maar een kijkje op jouw blog brengt mij direct weer in de vakantiesfeer! ENJOY :D

    ReplyDelete
  11. hahaha the dino drawn sign is the best

    ReplyDelete
  12. Wauw wauw wauw ik kwam je blog per toeval ergens tegen, maar ga je zeker volgen. Wat maak je mooie foto's! En Australië...if only I had enough money (and courage ^^)

    runningthoughtsofjoy.blogspot.nl

    ReplyDelete