23.7.13

jervis bay - the little unexpected paradise

A little stop on the road trip: Jervis Bay. We heard lots of good things about it but no one really knew what to expect... That made the surprise even bigger when we found this beautiful white sanded beach (called Murrays Beach)! It felt like we arrived at a tropical deserted beach on some tropical island. After googling it, I realized that it's even prettier in summer so I'll have to check it out in October... Jervis bay is only a 3 hour drive from Sydney so it's perfect to escape the city for a day or two. Unfortunately we only had an hour and we only saw the sunset but it was definitely a good one.

7 comments:

  1. Wow... What a beautiful place.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's! Het ziet er erg mooi uit :)

    ReplyDelete
  3. Hey Tinne, ik ontdek nu pas je blog. Echt super mooie foto's! Wordt alvast een vaste trekpleister vanaf nu. Groetjes, Marijs van Ella And Louise

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een prachtige foto's zeg! Hier wil ik zeker nog een keer naartoe!

    ReplyDelete
  5. Wat een fijne foto's en inspirerende blog!

    ReplyDelete
  6. Wow, wat een leuke plaats.
    Ik had een paar vraagjes voor jouw.
    Met hoeveel mensen ben je op reis?
    Wie van de drie ben jij eigenlijk :p?
    Hoe lang ben je al onderweg?

    Je blog is echt super leuk om te lezen!!
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Wel ik heb deze 2 meisjes in Sydney leren kennen (ik ben degene met het streepjes tshirt en het jeanshemd ;-) ). Ik ben vertrokken met een vriendin naar Nieuw-Zeeland maar dan in Australiƫ zijn we elk onze eigen weg uitgegaan :-) En ben ondertussen al bijna 9 maand op pad... Ook al voelt het maar al 3 of 4 maand, de tijd vliegt!
      Groetjes :-)

      Delete