10.3.14

weekend in rotterdam


Last week, we made a weekend trip to our northern neighbors, the Netherlands. It's only a 1h45min drive from my hometown, so it was perfect for a little trip to enjoy this incredible sunshine that has been happening the past week in Europe! I feel like screaming out loud that summer has arrived but I guess I shouldn't celebrate too fast. It's Europe after all…

Anyway. The good weather, a lot of walking and good food were the recipe for this great trip. Here are the photos!

5 comments:

  1. Daar ben ik pas (ok bijna 3 maanden geleden) ook nog geweest, maar jij hebt duidelijk meer van de stad gezien ;) Ik was er met mijn werk dus was een iets minder vrij tripje, maar ons hotel herken ik wel (hotel new york)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow wel cool hotel precies :D heb het enkel van de buitenkant gezien dus zal eens terug moeten voor het interieur ;-)

      Delete
  2. Looks lovely, awesome photos! The weather was amazing this weekend in Zurich too feeling so excited about spring ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!! Yes, this weather makes me happy as well :-) Hope it stays forever ;-)

      Delete
  3. Wat mooi zeg, die bloesem voor hotel New York! En je foto's zijn ook erg mooi, ik hou van Rotterdam :)

    ReplyDelete